top of page

Вітаємо ученицю 6-А класу Калашник Анну!

Обновлено: 7 июл. 2020 г.



15 квітня 2020 року було оголошено фіналістів сезону 2019-2020 року Дитячого літературного конкурсу «Перодактиль».

Учасниками конкурсу є діти віком від 8 до 16 років, що розподіляються за віковими категоріями, в кожній з яких, передбачається три премії в номінаціях «Проза» та «Поезія»:

  • 8 -10 років

  • 11-13 років

  • 14-16 років

До участі в конкурсі приймалися твори, написані лише українською мовою, які раніше не друкувались, не розповсюджувались будь-яким чином, і права на які не були передані третім особам.

Однією із фіналісток у номінації «Проза, 11-13 років» стала учениця 6-А класу СЗОШ I-III ступенів №5 ім.Л.І. Бугаєвської Калашник Анна. На сторінці учасника конкурсу Анна пише: «Найулюбленішим предметом для мене є література українська та зарубіжна, адже саме там я можу висловлювати свої думки не прив’язуючись до конкретних подій, дати можливість своїй фантазії працювати за мене. Слухаючи літні пригоди своїх знайомих та друзів, я інколи записую їх, а через час перечитую, смакуючи дивні сплетіння подій та випадків. А ще я відвідую Художню школу і часто темою малюнку обираю ілюстрації до записаних пригод. Тож за певний час у мене назбиралися ілюстровані пригоди (байки), які і надаю на ваш розсуд. Сподіваюся, вам сподобається». З творами всіх учасників можна ознайомитись на сайті конкурсу https://perodaktyl.com.ua/perodaktil-2019-2020/finalisty/

56 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

Вітаємо

Вітаємо

Вітаємо

bottom of page