top of page

Якби я був фотографом



Якщо говорити про мистецтво, то на відміну від малювання, де можна зобразити власні емоції, у фотомистецтві - певні емоції можна відчути вже опісля отримання гарного та влучного кадру, але полювання за цими кадрами теж викликає неабиякі емоції. Стало звичним організовувати в нашому освітньому закладі виставку-фотосушку за різними напрямками. До них залучаємо роботи місцевих фотохудожників із обов'язковим зазначенням їх робіт. Ось і зараз, ми оформили чергову фотосушку, мета якої не просто отримати задоволення від перегляду, а захопити учнів цією надзвичайною справою - бачити незвичне у звичному, та ще й крізь призму об'єктиву. Крім перегляду фотовиставки учні отримали завдання написати роздум на тему "Якби я був фотографом, щоб я хотів спіймати у кадр відчуваючи себе ..." і далі вони обирають певну емоцію із запропонованих. Що ж, цікаво почитати! P.S. Вже є перші відвідувачі та перші твори.

"Якби я була фотографом, то сфотографувала б себе на фоні чудового морського заходу сонця...Саме там я була б насправді щасливою" (Мирослава)

"...на фоні друзів і рідних, коли ми разом відпочиваємо!" (Катя)

"Якби я був фотографом я б зобразив свою радість фотографією соняшникового поля у сонячний день без жодної хмаринки на небі" (Олексій)

"Я б сфотографувала б себе на фоні заходу, тому що він приносить мені задоволення" (Настя)

"Якби я була фотографом я сфотографувала себе щасливою у колі своїх друзів, коли б ми святкували якусь подію на турбазі, бігали і просто були б щасливими. Я бачу як ми насолоджуємося життя і не думаємо про труднощі і про те нескінченне ЗНО" (дар'я)

"Якби я була фотографом - сфотографувала б себе на фоні з котом і емоція на моєму обличчі була б радісною"

"... на фоні моря, де я купаюся, лежу на сонці та слухаю чарівний спів пташок. Я лягаю на матрац і мене несе далеко-далеко на пошуки пригод" (Влад)

"Відчуваючи спокій - я б зобразила море. образ моря - це спокій, щастя, посмішка, тепло" (Ліза)

"... і в мене був гарний настрій, то я сфотографував би гарних звірів" (Данило)

"...захід сонця або милу тваринку. На моїх роботах переважатимуть тілесні , блідо-рожеві, голубі та білі відтінки" (Кристина)

"...фотографувала б природу та захід сонця... коли б я дивилася на цю фотографію мені б було сумно, бо на картині зображено захід сонця" (Віка)

"..Небо, веселку, нічне небо вкрите усе білими плямами" (Софія)

"... блакитне небо з м'якими хмарами, з фотошопа додав би горобців, лелеку і снігурів" (Максим)

"...сфотографувала би природу квіти під час дощу, і особливо гарну веселку у яскравих кольорах" (Вікторія)

"..чудові квіти, зелену запашну траву, зелені дерева" (Ангеліна)

"...маленьке озерце, сонце і яскраве небо, тварини... Треба дуже багато терпіння, щоб вислідити кадр" (Костя)


#хеппічелендж #Healthyschools #ментальнездоровя СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім.Л.І.Бугаєвської


15 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page